Ducato krovininis transportas

TECHNOLOGIJOS

APPLE CARPLAY® IR ANDROID AUTO™

Apple CarPlay® – tai išmanesnis ir saugesnis būdas darbo metu naudotis iPhone telefonu automobilyje. Viską, ką vairuodami norite pasiekti savo iPhone® telefone, matysite automobilyje įrengtame ekrane. Galėsite rasti reikiamą maršrutą, skambinti, siųsti ir gauti tekstinius pranešimus bei klausytis muzikos, neatitraukdami akių nuo kelio.

Android Auto™ – visas Jūsų programėles parodys ekrane su sąsaja, kuri įgalins patogią ir saugią prieigą prie laisvų rankų valdymo balsu režimo, Google® žemėlapių bei Google Play Music®, naudojant jutiklinį ekraną arba vairo valdiklius. Dėl šios ypatybės vairuotojai gali susikaupti ties vairavimu ir mėgautis lengva navigacija bei balso atpažinimo galimybėmis.

Google®, Google Play Music® ir Android Auto® – tai Google LLC prekiniai ženklai.

SAUGUMAS

ELEKTRONINĖ STABILUMO KONTROLĖS SISTEMA (ESC)

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema stebi šoninį greitėjimą, automobilio važiavimo greitį, sukibimą su kelio danga bei vairo pasukimo kampą. Sistema apdoroja šiuos duomenis ir prireikus sureguliuoja variklio sukimo momentą bei stabdžių sistemą, kad transporto priemonė, ekstremalioje situacijoje, sugrįžtų į stabilią padėtį kaip įmanoma greičiau ir saugiau.

APSAUGOS NUO APSIVERTIMO SISTEMA (ROM)

(angl. Roll Over Mitigation) – tai nauja, pagalbinė elektroninės stabilumo kontrolės sistema, kuri užkerta kelią apvirtimui važiuojant dideliu greičiu, esant stipriam šoniniam vėjui bei sumažina apvirtimo riziką atliekant posūkius ir staigius manevrus.

SUSTOJIMO ĮKALNĖJE PAGALBOS SISTEMA (ANGL. HILL HOLDER)

Transporto priemonei esant įkalnėje, nereikia naudoti rankinio stabdžio, nes stabdžiai įsijungia patys ir jai neleidžia transporto priemonei atgal.

APKROVOS KONTROLĖS SISTEMA (LAC) (ANGL. LOAD ADAPTIVE CONTROL)

Ši sistema integruota į elektroninę stabilumo kontrolės sistemą (ESC) ir apskaičiuoja transporto priemonės apkrovos įtaką važiuojant, ypač atsižvelgdama į svorį bei svorio centro padėtį. Remdamasi šiais parametrais sistema įvertina ir duomenis peruoda stabdžių antiblokavimo sistemai (ABS), anti-praslydimo kontrolės sistema (ASR), elektroniniai stabilumo kontrolės sistemai (ESC) bei apsaugos nuo apsivertimo sistemai (ROM), kad jos visada veiktų kaip įmanoma efektyviau.

TRAUKOS SISTEMA "TRACTION+"

Sistema “Traction+” – tai pažangi kontrolės sistema, kuri gerina sukibimą su slidžiais paviršiais. Įsijungus Elektroniniai stabilumo kontrolės sistemai (ESC) bei esant mažam vieno varomojo rato sukibimui, sukimo momentas perkeliamas į tą ratą, kuris geriausiai sukibęs su kelio paviršiumi. Šis procesas palengvina valdymą bei užtikrina geresnį automobilio stabilumą.

VAŽIAVIMO NUOKALNE KONTROLĖS SISTEMA (HDC) (ANGL. HILL DESCENT CONTROL)

Ši sistema Jums leidžia vairuoti iki 50% nuolydžio nuokalne, nenaudojant stabdžių ir akceleratoriaus pedalų, kad galėtumėte susikaupti ties vairavimu.

IŠVAŽIAVIMO IŠ JUOSTOS PERSPĖJIMO SISTEMA (LDWS)

Išvažiavimo iš juostos perspėjimo sistema aptinka, jog transporto priemonė keičia savo važiuojamąją eismo juostą, nenaudojant jokių įspėjamųjų posūkio signalų ir tokiu atveju, garsinis bei vaizdo signalai prietaisų skydelyje, praneša apie galima riziką.

KELIO ŽENKLŲ ATPAŽINIMO SISTEMA (TSR)

Pasitelkdama įrengtą kamerą, Kelio ženklų atpažinimo sistema (angl. Traffic Signal Recognition) padeda vairuotojui atkreiptį dėmesį į kelio ruože galiojančius greičio ribojimo ir lenkimo ženklus, apie juos vairuotojui pranešdama įrengtame prietaisų skydelio ekrane.

AUTOMATINIS TOLIMŲJŲ ŠVIESŲ PERJUNGIMO ASISTENTAS (HBM)

Ši sistema automatiškai įjungia ir išjungia priekines tolimąsias šviesas, aptikus priešpriešiais artėjantį arba priartėjus prie priekyje, ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės.

KRITULIŲ IR PRIEBLANDOS JUTIKLIS

Kritulių jutiklis aktyvuoja priekinio stiklo valytuvus ir reguliuoja jų greitį, priklausomai nuo kritulių intensyvumo. Prieblandos jutiklis automatiškai įjungia artimąsias šviesas, reaguodamas į šviesos kiekį aplinkoje (pvz.nakties metu ar įvažiavus į ribotą apšvietimą turintį tunelį).

PASTOVAUS GREIČIO KONTROLĖS SISTEMA (KRUIZO KONTROLĖ) KARTU SU KINTAMO GREIČIO RIBOTUVU

Sistema automatiškai kontroliuoja transporto priemonės greitį, perimdama akseleratoriaus valdymą atitinkamo greičio palaikymui, taip pat leidžia Jums nustatyti norimą greitį. Tai palengvina vairavimą ilgose kelionėse, gali padėti išvengti didesnių kuro sąnaudų bei tikimybės viršyti greitį. Kintamasis greičio ribotuvas leidžia nustatyti maksimalų važiavimo greitį, o norėdami atlikti lenkimo manevrą,užteks iki galo nuspausti akceleratorių ir taip apeiti nustatytą maksimalaus greičio ribą.

PADANGŲ SLĖGIO STEBĖJIMO SISTEMA (TPMS)

Sistema be perstojo stebi padangų slėgį ir tiesiogiai ekrane praneša apie slėgio sumažėjimą.

GALINIO VAIZDO KAMERA

Kai įjungiama atbulinė pavara, sukomplektuotame 5″ arba 7″ multimedijos ekrane, automatiškai įsijungia galinio matymo vaizdas, kuris padeda atlikti manevrus lengviau ir saugiau.

ATSTUMO JUTIKLIAI

Ducato gali būti komplektuojamas kartu su atstumo jutikliais (angl. Parking sensor), kurie suaktyvinami vis įjungus atbulinę pavarą, o garsinis, skirtingo intensyvumo pypsėjimas vairuotoją perspėja, kad artėjama prie kliūties.

STABDŽIŲ KONTROLĖS SISTEMA (FBC)

Stabdžių kontrolės sistema (angl. Full Brake Control) – tai integruota sistema, sukurta užkirsti kelią susidūrimams ar juos sušvelninti. Sistema priešakyje aptinka kliūtis ir nustačiusi, kad gresia susidūrimas, ji apie tai informuoja vairuotoją ir paleidžia autonominį avarinį stabdymą.

AKLOSIOS ZONOS STEBĖJIMO SISTEMA (BSM)

Sistema mato tai, ką sunku pastebėti Jums. Ji geba aptikti artėjančias transporto priemones, vairuotojui nematomas kliūtis esančias “aklojoje zonoje”. Sistema veikia pasitelkdama jutiklius, įrengtus galiniame buferyje.

PAJUDĖJIMO IŠ STOVĖJIMO VIETOS ATBULOMIS ASISTENTAS

Automobilio gale esančių kliūčių aptikimo sistema (angl. Rear Cross Path Detection) naudoja galiniame buferyje esančius jutiklius, kad aptiktų iš šono artėjančias transporto priemones važiuojant atbuline pavara. Tai padeda išvengti avarijų atliekant manevrus riboto šoninio matomumo zonose.

Reikia pagalbos? Susisiekite su mumis