Fiorino Van

NAŠUMAS

Mažas, didelių užmojų turintis furgonas

EURO 5 VARIKLIAI

Benzinu, dyzelinu ir metanu varomi varikliai, kurie neabejotinai atitiks visus jūsų poreikius

Į automobiliui sukurtų variklių diapazoną įeina 4 tyliai veikiantys ir ekologiški varikliai atitinkantys visus Euro 5 reikalavimus:

  • 4 8 v 73 AG benzininis variklis
  • 4 Fire Natural Power benzinu / metanu varomas variklis
  • 3 MultiJet 16 v 75 AG dyzelinis variklis su Start&Stop
  • 3 MultiJet 16 v 95 AG dyzeliniai varikliai, išvystantys maksimalų 200 Nm sukimo momentą esant 1500 aps. ir net 171 km/h greitį.

1,4 8V EURO 5

Tvirtas, patikimas, ekonomiškas variklis, kuriam tikrai nereikės didelės priežiūros. Šis variklis veikia tyliai, mažai teršia aplinką ir idealiai tinka vežti siuntas senų miestų centruose.

Darbinis tūris: 1360 cm3
Didž. galia: 73 AG/54 kW esant 5200 aps.
Maks. sukimo momentas: 118 Nm esant 2600 aps.
Kadangi šis variklis papildytas sekvenciniu Multipoint elektroniniu įpurškimu be atgalinio veikimo, tiek variklio našumas, tiek ir valdymas yra geresnis. Taigi, tiek degalų sąnaudos, tiek ir emisija bus mažesnė.
Didžiausias greitis: 157 km/h
NEDC (liet. naujojo Europos vairavimo ciklo) sąnaudos: 6,4 l/100 km
CO2 emisija: 148 g/km

1,4 FIRE NATURAL POWER EURO 5

Dėl metanu ir benzinu varomo variklio bus garantuojamas tobulas automobilio valdymas ir išskirtinis našumas.

Darbinis tūris: 1368 cm3
Didž. galia: 70 AG/51 kW esant 6000 aps. (metanas)
Maks. sukimo momentas: 104 Nm esant 3000 aps. (metanas)

– Laipsniškai veikiantis sekvencinis Multipoint įpurškimas su kintamo intervalo vožtuvu.
Pirmoji techninė apžiūra po 30 000 km.
– Mechaninė 5 pavarų transmisija.
– Šiame variklyje integruotos dvi nepriklausomos degalų sistemos, taigi pasibaigus metanui automatiškai perjungiama į benzinu varomą sistemą.
– Pilnu degalų baku galima nuvažiuoti apie 960 km (net 300 km metanu).
– Metano bako talpa: 13,2 kg.

Didžiausias greitis: 149 km/h
NEDC (liet. naujojo Europos vairavimo ciklo) sąnaudos: 6,8 / 4,4* l/100 km
CO2 emisija: 158/119* g/km
* Kai variklis naudoja metaną

1,3 16 V MULTIJET 75 AG EURO 5

Ekonomiškas ir patogus Euro 5 variklis tobulai tiks važiuoti tiek mieste, tiek ir greitkelyje: tikras našumo ir patogumo derinys.

 

Darbinis tūris: 1248 cm3
Didž. galia: 75 AG / 55 kW esant 4000 aps.
Maks. sukimo momentas: 190 Nm esant 1500 aps.
– Šiame modelyje integruota antros kartos MultiJet įpurškimo sistema su dyzelino dalelių filtru ir Start&Stop funkcija – sistema, kuri išjungia variklį, kai automobilis stovi vietoje ir automatiškai jį įjungia, kai nuspaudžiamas sankabos pedalas. Taigi, tai neabejotinai padeda sutaupyti degalų.
– Elektroniniu būdu valdoma Common Rail MultiJet II tiesioginio įpurškimo sistema su turbina ir aušintuvu.
– Taip pat galima papildyti ir Comfort-Matic robotizuota 5 pavarų transmisija.
35 000 km techninės priežiūros intervalai.
Didž. greitis: 157 km/h
NEDC (liet. naujojo Europos vairavimo ciklo) sąnaudos: 4,3 l/100 km
CO2 emisija: 113 g/km

1,3 16 V MULTIJET 95 AG EURO

Didesnė galia ir sukimo momentas, bet lygiai tokios pat degalų sąnaudos ir emisija kaip ir 75 AG versijoje.

Darbinis tūris: 1248 cm3
Didž. galia: 95 AG / 70 kW esant 4000 aps.
Maks. sukimo momentas: 200 Nm esant 1500 aps.
– Šiame modelyje integruota antros kartos MultiJet įpurškimo sistema su dyzelino dalelių filtru ir Start&Stop funkcija – sistema, kuri išjungia variklį, kai automobilis stovi vietoje ir automatiškai jį įjungia, kai nuspaudžiamas sankabos pedalas. Taigi, tai neabejotinai padeda sutaupyti degalų.
– Elektroniniu būdu valdoma Common Rail MultiJet II tiesioginio įpurškimo sistema su turbina ir aušintuvu. – Taip pat galima papildyti ir Comfort-Matic robotizuota 5 pavarų transmisija.
– 35 000 km techninės priežiūros intervalai.
Didž. greitis: 171 km/h
NEDC (liet. naujojo Europos vairavimo ciklo) sąnaudos: 4,3 l/100 km
CO2 emisija: 113 g/km

POSŪKIO LANKAS

U formos posūkis – vos 9,95 m.
Vos 9,95 m posūkis garantuoja našumą, valdymą ir puikią judėjimo laisvę.

SĄNAUDŲ EFEKTYVUMAS

Dosnus ir nereiklus jūsų kelionės partneris

DEGALŲ SĄNAUDOS

Mažiausios degalų sąnaudos klasėje
Su 1,3 MultiJet 75 ir 95 AG dyzeliniais varikliais bei Start&Stop bus suvartojama vos 4,3 l degalų kiekvienam 100 km mišriu režimu:

  • Start&Stop – tai sistema, kuri išjungia variklį, kai automobilis stovi vietoje, pavyzdžiui, degant raudonam šviesoforo signalui, ir automatiškai jį įjungia, kai nuspaudžiamas sankabos pedalas.

Su 1,4 Natural Power 70 / 77 AG benzinu / metanu varomu varikliu kiekvienam 100 km bus suvartojama vos nuo 4,4 iki 6,8 l degalų.

Su tokiu automobiliu galėsite važiuoti net ir ten, kur įprastiems automobiliams važiuoti draudžiama (dėl su aplinkosauga susijusių eismo apribojimų)
Plokščią skyrių, kuriame laikomas dujų bakas, taip pat galėsite panaudoti: jame yra speciali krovinio dėžė su dangčiu ir 4 krovinio tvirtinimo kabliais. Nukėlus dangtį bus pakankamai vietos skirtingo dydžio daiktams laikyti.

Specialiai automobilių parkams sukurtas greičio ribotuvas.

Galėsite pasirinkti vieną iš keturių skirtingų maksimalaus Fiorino greičio nustatymų.
Dar atsakingesnis važiavimas, mažesnės degalų sąnaudos ir dar didesnis saugumas. Galima pritaikyti tik dyzeliniams varikliams.

Suplanuota techninė priežiūra

Dar ilgesni techninės priežiūros intervalai produktyvesniam darbui užtikrinti: su MultiJet dyzeliniams varikliais techninę priežiūrą reikės atlikti tik kas 35 000 km, taigi sutaupysite ne tik laiko, bet ir pinigų.

COMFORT-MATIC TRANSMISIJA

Automatinės transmisijos komforto ir mechaninės transmisijos efektyvumo derinys

Automatinė robotizuota transmisija: greitas atsakas, mechaninei transmisijai būdingas tikslumas ir galimybė nenaudoti sankabos pedalo – lygiai kaip ir automatinės transmisijos atveju.

TAIGI, NEABEJOTINAI GARANTUOJAMAS DIDESNIS NAŠUMAS IR MAŽESNĖS DEGALŲ SĄNAUDOS.

Galite pasirinkti veiklos režimą:

  • automatinis įprastam važiavimui;
  • automatinis / taupus – mažesnės degalų sąnaudoms;
  • mechaninis – sekvencinis.
Reikia pagalbos? Susisiekite su mumis