„DHL Lietuva” elektrifikuoja auto parką

„DHL Lietuva” elektrifikuoja auto parką

Siuntų ir krovinių bendrovė „DHL Lietuva“ netrukus krovinius ir siuntas pradės gabenti naujausiais „Fiat Professional E-Ducato“ elektromobiliais. Anot bendrovės vadovybės, naujieji įmonės elektromobiliai į miestų gatves Lietuvoje išriedės jau kitą savaitę, o jų pasirinkimą lėmė itin gera kaina, didelis nuvažiuojamas atstumas ir unikalios krovos galimybės.

„Tai dar vienas žingsnis bendrovės tvarumo link. Atsakingai žiūrime į aplinkosaugą globaliai, tad jaučiame pareigą prisidėti prie bendro grupės tikslo mažinti žalą gamtai. Augant skubių siuntų poreikiui, didėjant pristatymo apimtims bei dažniui, neišvengiamai didėja ir kuro sąnaudos. Tad didiname savo transporto parką elektra varomais automobiliais, pereidami prie draugiškesnių aplinkai“, – sakė „DHL Lietuva“ vadovas Mindaugas Pivoriūnas.

Anot jo, naujieji „E-Ducato“ bendrovei bus perduoti jau šią savaitę, o kroviniai ir siuntos dar švariau, automobiliais be anglies dioksido emisijos jais Lietuvoje bus gabenami tik didžiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

„Elektromobilių parką didiname kelis kartus ir jie dabar sudarys jau ketvirtadalį viso Lietuvos automobilių parko“, – sako jis.

„DHL Lietuva“ valdo 35 automobilių parką, kuriame elektromobilių gretos nuo šiol išaugo iki 9 vnt.

Pasaulyje augant logistinės veiklos apimtims, tarptautinė Vokietijos logistikos ir greitųjų pašto siuntų grupė valdanti ir Lietuvos bendrovę, „Deutsche Post DHL“ yra paskelbusi per dešimtmetį investuoti 7 mlrd. eurų į šiltnamio efektą sukeliančių dujų sumažinimą.

Pasak „Fiat Professional“ atstovų Lietuvoje „Autobrava Motors“, siuntų bendrovės įsigyti naujieji „E-Ducato“ vienos įkrovos metu galės įveikti net 235 km atstumą.

Bendrovei „DHL Lietuva“ perduodami „E-Ducato“ buvo perdaryti pagal specialius „DHL“ reikalavimus Vokietijos „Sommer“ automobilių dirbtuvėse, pritaikant juos prie konkrečių verslo poreikių – padarytas specialus praėjimas iš vairuotojo kabinos į krovinių skyrių, įrengtos specialios lentynos siuntoms, sumontuotos neslystančios grindys, specialus krovinių skyriaus apšvietimas, papildoma rampa ­– laiptas automobilio gale su specialiu vežimėliu siuntoms, sumontuota papildoma atlenkiama keleivio sėdynė.

„Jau daugelį metų „Ducato“ vardas yra tapęs tikra legenda komercinių automobilių gretose. O nuo šiol jis žengia ir į elektromobilių segmentą“, – sako bendrovės vadovas Gintas Bliuvas.

Elektra varomi „E-Ducato“ yra aprūpinti pagrindinėmis saugos sistemomis – aklosios zonos stebėjimo ir užnugaryje esančių automobilių aptikimo sistemomis padedančiomis vairuotojui išvengti incidentų kelyje. Automobilyje yra montuojama ir aktyvaus važiavimo juostų laikymosi sistema, kuri vairuotoją apsaugo nuo nepageidaujamo išvažiavimo iš eismo juostos ar išlaiko joje, sekdamas kelias eismo juostas šonuose. „E-Ducato“  taip pat yra įdiegtos greičio palaikymo sistemos bei autonominio avarinio stabdymo sistema, užtikrinanti maksimalų saugumą kelyje.

„E-Ducato“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 72 990 Eur, o vairuotojai gali rinktis iš kelių versijų su skirtingais baterijų dydžiais – 47 ir 79 kWh, išvystančias 90 kW galią, perduodamą į priekinius vedančiuosius ratus.

Remiantis „DataForce“ duomenimis, „Fiat Professional” gamintojas pernai pardavė daugiau nei 150 000 komercinių „Ducato” automobilių, tapo geriausiai parduodamu lengvuoju komerciniu modeliu rinkoje ir iškovojo per 20 proc. visos komercinių automobilių rinkos Europoje.  Nuo 1981 m. įvairių „Ducato“ modelių visame pasaulyje parduota daugiau nei 3 milijonai, o pernai šis modelis debiutavo pilnai varomas elektra – „E-Ducato“, kuris vienos įkrovos metu gali įveikti 370 km atstumą. Tai antrasis „Fiat“ gamintojo pilnai elektra varomas elektromobilis. Pirmasis, „Fiat 500e” rinkoje debiutavo pernai pavasarį.