FCA SVEIKINA VISAS PASAULINĖJE PARODOJE EXPO MILANO 2015 DALYVAUJANČIAS VALSTYBES

FCA SVEIKINA VISAS PASAULINĖJE PARODOJE EXPO MILANO 2015 DALYVAUJANČIAS VALSTYBES

Oficialus EXPO MILANO 2015 partneris Fiat Chrysler Automobiles, kartu su savo prekės ženklais sveikina visus renginio svečius pasaulinės parodos išorėje surengta kampanija, sudaryta iš išskirtinių reprezentacinių lentų, plakatų ir vaizdo instaliacijų.

Judriausios Rho stoties vietoje ir prie pagrindinio EXPO 2015 įėjimo – vėliavos, kurių tikslas perduoti pasaulinio partnerio FCA pranešimą: per artėjančius šešis mėnesius laukiami lankytojai iš viso pasaulio.
Kampanijos idėja gimė nepriklausomų idėjų agentūroje. Idėją sudaro daugiau nei 150 skirtingų komunikacijos plane išdėstytų temų. Kampanijos sudėtyje yra visų EXPO MILANO 2015 dalyvių iš skirtingų šalių vėliavos, kurių dizainas pakeistas naudojant įvairių prekės ženklų automobilių nuotraukas: Alfa Romeo, Fiat, Jeep ir Lancia. Kiekviena jų perduoda vis kitokį pranešimą atitinkantį savo kalbą ir padėtį.

Tai kvietimas visoms dalyvaujančioms tautoms atrasti itališką dizainą, stilių ir vertybes per didžiausiai Italijos „automobilių šeimai“ priklausančius Fiat Chrysler Automobiles grupės prekės ženklus.

Ir tai dar ne viskas. Lankytojus Milane pasitiks ir lydės specialus skaitmeninis gidas, kurį galite atsisiųsti į savo išmaniuosius telefonus nemokamai (rasite spustelėję šią nuorodą). Šis gidas kol kas pritaikytas Android, bet greitai jį bus galima naudoti ir su IOS operacine sistema. Lombardijos sostinėje bei kituose didžiuosiuose Italijos miestuose taip pat galėsite rasti ir popierinius gidus. FCA išleistas MILANO EXPO gidas 2015 – oficialusis leidinys, padėsiantis jums pažinti miestą per šešis mėnesius truksiantį renginį. Šiame leidinyje rasite informacijos apie muziejus, parodas, koncertus, restoranus, barus, gatvėse parduodamą maistą, tradicinę virtuvę, viešbučius, klubus ir vietas, kuriose skamba didžėjų muzika.

Šis gidas padės sužinoti apie FCA prekės ženklų organizuojamus renginius skirtingose miesto dalyse. Visa siūloma visuomeninė veikla bus suderinta su konkrečioje vietoje puoselėjamomis vertybėmis. Naudodami FCA sukurtą MILANO EXPO 2015 gido programėlę taip pat galėsite planuoti savo turą po Italiją pagal Alfa Romeo, Fiat, Jeep ir Lancia siūlomus maršrutus: su Fiat susijusios Italijos vietos, vaizdingiausi keliai, tinkantys važiuoti Alfa Romeo, vyno regionai, labiausiai tinkami pažinti su Jeep ir madingiausios gatvelės, kuriose labiausiai tiktų Lancia automobilis.

FCA paroda

Be visų oficialių 105 transporto priemonių parko automobilių, kuriuos naudos organizacija ir iš viso pasaulio atvykusios delegacijos, EXPO MILANO 2015 pasaulinėje parodoje FCA taip pat organizuos savo gaminių ekspoziciją 200 kvadratinių metrų korporacijai skirtose patalpose. Planuojama, kad joje apsilankys apie dvidešimt milijonų lankytojų. FCA taip pat veikia ir Jungtinių Amerikos Valstijų paviljone su RAM  – komercinėms transporto priemonės skirtu prekės ženklu. Čia bus demonstruojamos šešios maisto produktams transportuoti skirtos Ducato transporto priemonės. Siekiant parodyti savo norą plėtoti alternatyvių degalų idėją, Fiat 500e modeliai pristatomi šalia elektros įkrovimo taško ENEL (dar vieno oficialaus pasaulinio partnerio) zonoje.

Be to, Fiat prekės ženklas EXPO parodoje demonstruojamas pabrėžiant jo išskirtines, tvarias ir miestui tinkamas dizaino projekto savybes, puikiai derančias su renginyje puoselėjamomis vertybėmis: gėlių stovai, vazonai ir suoleliai padengti specialiais orą valančiais dažais. Fiat pasirūpino, kad vazonuose augantys augalai galėtų dar labiau prisidėti prie aplink save esančio oro švarinimo. Aštuoni Fiat 500 formos vazonai – tikri meno kūriniai, kuriuos tiesiogiai Fiat koncernui sukūrė santykiu 1:1 dizaineris Fabio Novembre.

Siekdami užtikrinti, kad gautumėte visą atnaujintą informaciją, susijusią su šiuos šešis mėnesius vyksiančiais renginiais, FCA interneto svetainėje sukūrėme specialiai EXPO MILANO 2015 skirtą skiltį. Čia bus pateikiama Grupės surinkta informacija apie renginį iš EXPO ir mūsų prekės ženklų socialinės žiniasklaidos puslapių.