115 MULTIJET EURO 6
Darbinis tūris: 1956 cm3.
Maks. galia: 115 AG/85 kW esant 4000 aps.
Maks. sukimo momentas: 290/1750 Nm esant 1750 aps.
Dar ekonomiškesni, ekologiškesni ir našesni. „Ducato“ galima pasirinkti ir su EURO 6 varikliais bei 115, 130, 150 ir 180 AG. „Ducato“ – visus jūsų poreikius atitinkantis automobilis!
MULTIJET II – naujoji variklių MULTIJET karta. Novatoriška degalų tiekimo sistema su dar greičiau veikiančiais purkštukais leidžia atlikti daugiau įpurškimų – iki 8 per ciklą. Taip padidinama variklio galia ir sumažinama emisija bei variklio skleidžiamas triukšmas.
Šie varikliai yra lengvesni ir optimizuoti, nes:
Galima pasirinkti 115, 130, 150 ir 180 AG versijoms.
Darbinis tūris: 1956 cm3.
Maks. galia: 115 AG/85 kW esant 4000 aps.
Maks. sukimo momentas: 290/1750 Nm esant 1750 aps.
– Elektroniniu būdu valdoma COMMON RAIL MULTIJET II tiesioginio įpurškimo sistema su turbina ir aušintuvu.
– Stūmokliai su aušinimo kanalu – dar aukštesniems sukimo momento lygiams pasiekti.
– Lengvas ir ekonomiškas vos 180 kg svorio variklis – mažesnėms degalų sąnaudoms ir didesnei galiai užtikrinti.
– 6 pavarų mechaninė transmisija.
– Suplanuoti techninės apžiūros intervalai kas 48 000 km.
Maks. greitis: 138–148 km/h (priklauso nuo modelio ir versijos).
NEDC sąnaudos: 6,3 l/km (priklauso nuo modelio ir versijos).
CO2 emisija: 157–167 g/km (priklauso nuo modelio ir versijos).
Darbinis tūris: 2287 cm3.
Maks. galia: 130 AG/96 kW esant 3600 aps.
Maks. sukimo momentas: 320 Nm esant 1800 aps.
– Elektroniniu būdu valdoma COMMON RAIL MULTIJET II tiesioginio įpurškimo sistema su turbina ir aušintuvu.
– Stūmokliai su aušinimo kanalu – dar aukštesniems sukimo momento lygiams pasiekti.
– Galima pasirinkti su sistema „Start & Stop“.
– Mažesnės automobilio naudojimo išlaidos, įspūdingas našumas ir naudingumas.
– Maža emisija: sistema su išmetamųjų dujų recirkuliacija, vožtuvu ir nuolatinės srovės varikliu dalinei išmetamųjų dujų recirkuliacijai užtikrinti.
– 6 pavarų mechaninė transmisija.
– Galima papildyti ir „Comfort-Matic“ robotizuota transmisija.
– Suplanuoti techninės apžiūros intervalai kas 48 000 km.
Maks. greitis: 145–155 km/h (priklauso nuo versijos).
NEDC sąnaudos: 6,8 l/100 km (priklauso nuo modelio ir versijos).
CO2 emisija: 160–178 g/km (priklauso nuo modelio ir versijos).
Didesnė galia ir sukimo momentas greitam atsakui ir stulbinančiam našumui. Šis variklis užtikrina optimalią galios, degalų sąnaudų ir mažesnės emisijos pusiausvyrą.
Darbinis tūris: 2287 cm3.
Maks. galia: 150 AG/110 kW esant 3600 aps.
Maks. sukimo momentas: 380 Nm esant 1500 aps.
– Elektroniniu būdu valdoma COMMON RAIL MULTIJET II tiesioginio įpurškimo sistema su kintamos geometrijos turbina ir aušintuvu.
– Stūmokliai su aušinimo kanalu – dar didesniems sukimo momento lygiams pasiekti.
– Galima pasirinkti su sistema „Start & Stop“.
– Mažesnė emisija: sistema su išmetamųjų dujų recirkuliacija, vožtuvu ir nuolatinės srovės varikliu dalinei išmetamųjų dujų recirkuliacijai užtikrinti.
– 6 pavarų mechaninė transmisija.
– Galima papildyti ir „Comfort-Matic“ robotizuota transmisija.
– Suplanuoti techninės apžiūros intervalai kas 48 000 km.
Maks. greitis: 152–161 km/h (priklauso nuo modelio ir versijos).
NEDC sąnaudos: 6,7 l/100 km (priklauso nuo modelio ir versijos).
CO2 emisija: 160–177 g/km (priklauso nuo modelio ir versijos).
Galingiausias iš viso siūlomo variklių diapazono 4 cilindrų variklis išvysto geriausią našumą šioje kategorijoje ir išsiskiria universalumu, važiavimo komfortu, produktyvumu, tyliu veikimu ir pakankama galia bet kokiais atvejais.
Darbinis tūris: 2287 cm3.
Maks. galia: 177 AG/130 kW esant 3500 aps.
Maks. sukimo momentas: 400 Nm esant 1500 aps.
– Elektroniniu būdu valdoma COMMON RAIL MULTIJET II tiesioginio įpurškimo sistema su kintamos geometrijos turbina ir aušintuvu.
– Stūmokliai su aušinimo kanalu dar aukštesniems sukimo momento lygiams pasiekti.
– Mažesnė emisija: sistema su išmetamųjų dujų recirkuliacija ir vožtuvu dalinei išmetamųjų dujų recirkuliacijai užtikrinti.
– 6 pavarų mechaninė transmisija.
– Galima papildyti ir „Comfort-Matic“ robotizuota transmisija.
– Suplanuoti techninės apžiūros intervalai kas 48 000 km.
Maks. greitis: 155–171 km/h (priklauso nuo modelio ir versijos).
NEDC sąnaudos: 7,0 l/100 km (priklauso nuo modelio ir versijos).
Mažiausios degalų sąnaudos klasėje!
• Vos 6,8 l/100 km su 130 MULTIJET EURO 6 (trumpa ratų bazė, standartinis stogas, žemas 26q stogas, važiuojant mišriuoju režimu) rekordiškai mažoms degalų sąnaudoms užtikrinti.
• 15 % mažesnės degalų sąnaudos važiuojant mišriuoju režimu su sistema „Start & Stop“.
• Su MULTIJET II EURO 6 varikliais techninės apžiūros intervalai yra iki 48 000 km.
• Cx – oro skverbties koeficientas – 0,31. Tai vienas geriausių koeficientų klasėje, padedantis pasiekti didesnį našumą ir suvartoti mažiau energijos.
Įrenginys automatiškai išjungia variklį, kai važiuojama spūstyse ar kai įjungiama neutralioji pavara.
Automobilyje visada veikia visos komfortą ir saugumą garantuojančios funkcijos (klimato kontrolė, radijas, valytuvai). Galima pasirinkti su MULTIJET 130 ir 150 AG varikliais.
Automatinės transmisijos komforto ir mechaninės transmisijos efektyvumo derinys.
Automatinė robotizuota iš 6 pavarų ir atbulinės eigos pavaros sudaryta transmisija.
Galite mėgautis vienu iš 3 veiklos režimų:
* Galima rinktis iš 130 MULTIJET, 150 MULTIJET ir 180 MULTIJET.